Mrsozbekci yok o degl cnm suan dısardaym eve gecınce tam adına bakayım . Doktorum yazmıstı bnları ama bn ıcememiştm ferro olan ılc bnde ıshal yaptı bıraktım decavıtıde hap yutamıyorm dıye bıraktım ama doktorm toz halıne getırıp ıcebilirsn zararı yok dedi tekrar baslıcam ama devit 3 de kullanıorm kafama takıldı 3 u bıarada kullanılr mı dıe