Merhaba kızlar buraya doğum hikayemi yazacağım günü sabırsızlıkla bekledim ve sonunda bende normal Doğum hikayemi sizle paylaşıyorum 🙈 21 Haziran sabah 10.30 gibi hafiften sancılarım başladı gece 12.30 -1 e kadar aralıklarla devam etti ben o ara bol bol kuran okudum saat 1 den sonra sancılarımın şiddeti artmaya başladı ve bebeğim iyice kasılıyordu annem biraz yat uyumaya çalış kızım dedi yatağa geldim ama yok uyuyamıyorum kalktım duşa girdim biraz sıcak suda oturdum geri geldim yattım vajinamdan ses geldi bir anda korktum suyum gelmeye başladı artık sancılarım çoğaldı gece 3.30 da apar topar hastaneye gittik ve açıklığıma baktılar 5 cm açılmam vardı bir iki saat koridorda yürütün sonra Doğuma alalım direkt dediler nst ye aldılar zar zor beş altı dakika yattım koridora çıkıp yürüdüm daha sonra ıkınma hissim var dedim ve tekrar açıklığıma baktılar doğumhaneye çıkardılar makasa aldılar artık Doğum başlamıştı meleğime kavuşmama çok az kalmıştı iki kişi ayaklarımı tutuyordu doktor karnımda hafif hafif bebeğimi itekliyordu diğer doktor bebeğimi çekip çıkardı o sabah saat 5:41 de dünyaya geldi miniğim ♥️ bebeğimi gördüm çektiğim bütün acıları o an unuttum gülümsemeye başladım mutluluktan orda ne konuştuğumu bilmiyordum yarim saat daha Doğumhanede kaldık dikişler vs. bitene kadar daha sonra odamıza çıkardılar kızımı kucağıma alıp kocaman kokladım♥️ Bizim Happy Mom hikayemiz burada bitti 😇 Artık Happy kidsli olduk😍 Rabbim bütün hamişleri bir avazda kurtarsın ve bu güzel duyguyu isteyen herkese yaşatsın 😇 Normal Doğum ile ilgili merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz ☺️