Ntgny bende yani senin durumunu yaşadım. 2 ay denedik hep kendimi kurdum yok midem bulaniyo yok başım donuyo yok kasikladim agriyo falan sürekli düşündüğüm için bu belirtileri yaşadım hep. Ama sonu hep husrandi. Regl oluyodum sonunda da. Sonra da spora başlamaya karar verdim hiç düşünmedim ihtimal bile vermiyodum hamile olduguma. Karnım çok siskindi eşim test yap dedi diye yaptım pozitif çıktı. Demek ki kafaya takmamak gerekiyormuş. Olacağı varsa o oluyor zaten 🤗