Selin17 Kızlar 17+1 hamileyim.. şimdi coraspin içecektim baktım ki ilacım bitmiş 😫 eşim jandarma personeli şuan nöbette sabah gelirken alcak, bu gece içmezsem bir şey olur mu bebeğime 😫
mlsmrtgl Selin17 bir şey olmaz canım . Aspirinin vücutta etki süresi bir haftaymıs . Doktorum öyle demişti . Bende kesmek zorunda kalmıştım lekelenmem oluyordu . Çok şükür bse olmadı .
SEVGiHASAN Selin17 rahat ol canım ben de oksapar ve coraspin kullanıyorum iğnem kargo da geçikti doktorum bir şey olmaz dedi bi günden sabah içersin hemencecik