Duygukc
sigorta falan sormadılar canım, muayene ücreti herkese 175 tl. Isterseniz yine de arayıp sorun.
1 muayene ücreti odedikten sonra 15 gün içindeki kontrolün ucretsiz oluyor. Ben 11.haftamdayım şu ana kadar sadece 175 tl odedim mesela 1 kez , bir daha da 13.haftada ikili tarama için gideceğim.
ben 7.haftada kalp atışını duymuştum bi daha gelmene gerek yok 13.haftada da ikili tarama için gelirsin kontrolde de cinsiyeti görürüz demişti.
Jimerde durmadan cagiriyolardi hastane olduğu için para kazandıran dr önemli…