Esrakhraman 27. Haftamda döndü hatta ben korktum erken mi döndü diye ama doktor erken değil belki 2 3 kere daha değiştirir sonra zaten yeri daraldığı için sabit kalır dedi ama 28de gittim doktora dönmemiş hala baş aşağı dedi. Normal doğum yapmayacağım için dönmese de olurdu demiştim doktora nedense böyle olunca korkuyorum 🙈