Hayal1 Herkese merhaba, beta hcg değerim 320 çıktı 72 saat sonra 670 48 saat sonra 980 doktorum artışı az ve sorunlu buldu. Hastaneye çağırdı. Henüz 5 haftalık olduğum İÇİN de kese gözükmüyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Sizin artışlarımız nasıldı?
Miniik Hayal1 48 saatte en az 2 katı artması gerekiyor canım ama bazen de belli olmuyor bu hamilelik herkeste çok farklı malesef
Denizkaplan Hayal1 sen devam et testı yaptrmaya benmde yarıdan az artıs oldu maalesef dıs gebelıkmıs ıns senınkı saglıklı bır genelıktr
Busrauzer Hayal1 Canım üzmek istemiyorum ilk gebeliğin aynı senin bu degerlerdeydi ve 5. Haftamda düşük yaşadım. Bu sağlıklı bir gebelik olmadığına işaret. Normal değerin 5 haftalıkta 6000 binden yüksek olması gerekiyor. Hiç üzülme veren Rabbim alan Rabbim. Şimdi bende 5 haftalık gebeyim ve ikiz gibi duruyor çarşamba günü kalp atışını duycaz inşallah. Rabbim herşeyin en iyisini bilir üzülüp isyan etme Rabbim bir alıyorsa en değer en güzel şekilde veriyor 🤲
Hayal1 Miniik evet herkeste çok farklı maleaef, internette de öyle yazıyor ama belki benim gibi olup sorun yaşamayan vardır diye yazmak istedim
symslmz Busrauzer benim beş haftamda 3900 civarıydı kişiden kişiye değişebiliyor hcg degeri o yuzden kan deger aralığı çok geniş oluyor önemli olan vajinal veya karından kesenin görülebilmesi. Doktorum bu şekilde izah etmişti iki hafta sonrada bebeği görüp kalbini duyduk şükür
Zekiye_79 Hayal1 benim ilk gebeliğimde beta hgc 15 di 2 gün sonra geri yaptırmıştım 23 olmuştu laboratuvar daki kan alan kadın demişti yükselmesi lazım niye böyle az oluyor demişti zaten üstünden 2 gün geçti düşük oldu kimyasal gebelikmiş sağlıksızmış yani neyse sonra o düştüğün üstüne 3 kere adet oldum dördüncüsünde olmadım adetim geçeli 2 gün olmuştu test yapmıştım direk kendini pozitif etmişti neyse haftasına da kan vermiştim 1330 çıkmıştı 1 aylık varmış şuan 3 aylık olacağız inşallah 1 buçuk hafta sonra umarım gebeliğin sağlıklıdır 🙏🙂