Artık okadar çok üzülüyorum ki her ay adet olmaktan bıktım ağlamaktan heba oldum bu ay adetim 7 gün gecikti test yapmıştım 2. Çizgi silik cıkıp hemen kan verdim dedim bu sefer oldu ama nerdeeeee 1.20 cıktı değerim 😔😔😔😔 artık bende gebe olmak istiyorum 1.5 senedir uğraşıyorum Bi an içimi dökmek istedim kusura bakmayın 😑😔