Mnp kızım olacak 🤲🏻🥰3adet ayaklı zıbın,4adet önlük,2adet 5li hastane cıkısı,2adet 56lı prima bez,10lu ahız mendılı,tarak vs seti,burun aspiratörü,müslin örtüsü,ince battaniye,mama sandalyesi,elektrikli ana kucagı,reflü yastığı,gögüs pedi 100lü,emzirme yastıgı,küvet seti,bornoz,nevresim takımı,5adet uzun kol zıbın suanlık bunlar geri kalan eksıkler de bu ay alıncak eylüle kdr tamam olacak snrm eylül de sadece dolap ve park besık alıncak gerısı kolay 🙋🏼♀️