Oozzee Fizik tedaviye gittim resmen ağlayarak girdim kan testi istedi sadece , eliyle kontrol etti, kan testi temiz çıktı, parol a devam et zaten hamilesin başka bişey yapamam ama korkulacak birşey değil bebek büyüyor ondandır dedi. Lakin ben temizlik yaparken incittiğimden eminim , ben 1 tane parol içiyordum 3 tane ye kadr max iç heçmesse 1 haftaya gel dedi. İnşallah geçer de gerek kalmaz🙏