Kizlar ben hamilealmadan once surekli gittigim dokgorum ilk gebelikler de düşük ya da ölü ben istemiyorum pihtilasma dedi bende doktor diye güvendim özel bir de. Sonra ben o ara gebe kaldim. Bi doktor buldum instagramdan yazdim mutlaka yaptirin gec degil dedi. Daha cok yeni gebdligim zaten yarin randevum var. 5 genimdd pihtilasma cikmis 1 degil 2 degil size sorum su cok korkuyorum 5 gende de boyle pihtilasmasi cikip cocugunu dunyaya getiren var mi stresten yoruldum artık zaten bir. Kaybim var karnimdaki de suan stres altinda benim yüzümden 😔😔