Bn bir düşünen sonra gebe kalamadım folik asit kulandım soğan yaptım gebelik yok düşük yapalı 13 olmuştu bu ara 2 çocuğum 2 düştüğüm var 13 aydan sonra taki belim için emara girene Kadar 6 mart emara girdim 11 de adet oldum sonra hemen hamile kaldım şimdi çok şükür 15+5 hamileyim ya nasip şimdiymiş yada emar yumurtaları zedeledi bilmiyorum Rabbim isteyen herkese nasip Etsin inşallah 🙏🏻