Merhaba kızlar bu zamana kadar günü gününe adet olurdum üç gün geçti aradan göğüslerim çok şişti karnım öyle sis her ay adet olmadan önceki bütün belirtiler var kasigim cekiyolsr sanki aşağıya doğru eşimde tutturdu yap test diye bende olcam adet yapmiycam diyorum bu belirtilerle kalan oldu mu ya ilk defa geciktim yemin ediyorum negatif gorucem korkusuyla yapmıyorum yaşayan bilir 😭😭🙄🙄