33.haftadayım . Sabah doktora gittim kuşağım çok ağrıyordu. Orta kulak iltihabı ve sinüzit var bir gözümde de enfeksiyon oldu. Antibiyotik yazdı kulağıma gözüme damla verdi. Doktorumu aradım alabilirsin ilaç dedi. Yalnız sabah içtim antibiyotiği mldem 1 saat sonra bulandı hala da bulanıyor napıcam bilemedim 😔😔