Arkadaşlar merhaba doktoru arayacağım ama abartıyor muyum acaba diye fikrinizi almak istedim. Benim hamileliğim en başında bel ağrısıyla başladı. Progestan kullanıyorum ilk günden beri. 1 kaç haftadır bel ağrılarım yok denecek kadar azaldı. Çarşamba günü kontrolümüz vardı, minik kızımızın her şeyi normaldi şükür. Bir de miyomlarım var 3 adet. Kısaca diken üstünde geçiyor biraz hamileliğim. Ama pozitif olmak için elimden geleni yapıyorum. Soruma gelince dün vajinada bir his başladı nasıl tanımlasam bilmiyorum böyle tam ağrı ya da yanma diyemiyorum. Gece duş alınca azaldı neredeyse yok oldu. Bugün sabah yine vardı o his ama bugün daha çok yanma gibi geliyor ama emin olamıyorum. Daha perşembe günü hem tit hem de idrar kültürü verdim temiz çıktı. Akıntılarım oluyor ama kokusuz, kaşıntısız. İnternete baktım vajinada batma ve ağrının olabileceğini söylüyor. Eşim sağlık memuru onun da fikri internette yazılanlar gibi ama yine de fazlaysa gidelim diyor doktora. Aranızda benim gibi yaşayan var mı tecrübelerinizden yararlanmak isterim. Doktora gitmek ya da aramak için beklememin sebebi ya ben abartıyorsam hissi ve vajinadaki hissi tam tanımlayamamak. En başından beri yaşadığım bel ağrısı miyomlar beni pimpirikli yaptı biraz o yüzden fikirlerinizi ya da tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim 🙏😊
not: ağrı ya da o his çok şiddetli değil sadece dünden beri geçmemesi benim iyice ı hisse odaklanmamı sağladı.