Damlaaaaa35 çok abartmadikca birşey olacağıni düşünmüyorum. Benim doktorum çiğ et dışında hiçbirşeyi yasaklamadi sadece miktarına dikkat et ne istersen yiyebilirsin demişti. 36. Haftadayim. Geçen gün dayanamayip dışardan hem pizza hem hamburger birden yedim. Hamileyiz biz o kadar da kendimize eziyet etmeye gerek yok diye düşünüyorum. Tabiki kendi şahsi fikrim. Sen yinede doktorunla birlikte hareket et çünkü herkesin hamileligi farklıdır.