Kızlar 6+3 üm ve inanılmaz mide bulantısı ve koku hassasiyeti var. Yemej yapamıyorum zaten kokudan . Ama yaz ayındayız pencere açık dışardan binbir türlü yemek kokusu geliyor. Acaip her kokuyu alıyorum mahfetti beni ya burnuma mandal mı taksam diye düşünüyorum artık 😢😢