Kızlar defalarca test ettim artık eminim . 27+5 hamileyim bebeğim çikolata yedikten sonra oynamıyor 😅 başka bir yemeğe ve suya tepki verebiliyor ama çikolata ye oynar tezi bizde asla tutmuyor 😀 tam tersi sessizleşiyor 😀 sizinkiler çikolataya tepki veriyor mu ? (bu arada ben tatlı sevmem onla mi alakalı bilmiyorum )