CeyhunMelikeMislina Güzel kadınlar merhaba kimyasal düşük yapalı 34 gün oldu ama henüz regl olmadım benim gibi olan var mi ?
Sinemarslannnn CeyhunMelikeMislina bende Ocak ayında kimyasal Yaşadım benim reglim gecikmedi ama aksi bile olsa normal cnm betanın sıfırlanmasını takip et ama tekrar hamile kalabilmen için
Gulsahim CeyhunMelikeMislina geçen sene Ekim ayında yaşadım bu durumu kanama hemen oldu zaten sonrası brbrk olmuş şok olmuştuk eşimle doktora gittik kan verdik hamile olduğumu öğrenmiştim… Test yaptın mı canım şüphe varsa
Mamyr CeyhunMelikeMislina tatlım ben ilk kimyasaldan 62. Gun adet gördüm sen yine test yap gebelik ama normalmiş gecikme
CeyhunMelikeMislina Sinemarslannnn sıfırlandı cnm ama 1 aydın korunmasız ilişki yaşıyoruz ama gebelik yok maalesef
Sinemarslannnn CeyhunMelikeMislina ben 2 ay sonra kaldım hiç korkma canım daha kolay hamile kalıyorsun kimyasaldan sonra
Gulsahim CeyhunMelikeMislina hayırlısı olsun canım benim nasip olur elbet…adet olmamandaki sebebi ben de çözemedim beta sıfırlandıysa olursun diye düşünüyorum..
ecemmp- Ben de bu ay kimyasal gebelik yaşadım reglime 10 gün felan tahminimce var diye düşünüyorum ama inşallah olmam ve ikimizde güzel haberler alırız canım 😊🤲
Toprakdag CeyhunMelikeMislina doktorum bu ay hamile kalma olasılığı yüksek demişti bende gebelik testi yaptım negatif çıktı 10gun bekle kanda bakalım dedi ama olsa hissederdim adet söktürücü kullanacağım
CeyhunMelikeMislina Toprakdag bence beta hcg baktır sonra adet söktürücü kullan cnm ne olur bilinmez belki hissetmezsin gebeysen o yüzden emin olmakta fayda var
Toprakdag CeyhunMelikeMislina dediğin gibi bir şey olsa şok olurum bekliyim bakıyım🤷🏼♀️ haberdar et canım gittiğinde
Toprakdag CeyhunMelikeMislina gebelik testinde muhakkak çıkardı silik bile değil al bi gebelik markası var silik çıkanlar olmuş gitmişler 1. Küsur çıkmış o kadar düşük benimde çıkardı diye düşünüyorum 🙄🤷🏼♀️