Berrataha Kızlar merhaba sezeryan ile doğum ettim 16 günlük olduk çok şükür 🤲🏻şimdi korse kullanmak istiyorum var mi önerebileceğiniz kullanıp memnun kaldığınız
Bahriye06 Berrataha instagram da Kağan kocatepe yi takip ediyorum dikişler alındıktan sonra kuşak korse öneriyorum demişti nasip olursa doğumdan sonra bende kullanıcam
Gzdkskn musti28 13 gün oldu benimde doktorum korse kullanabilirsin dedi ama karnımın içi acıyor dikişlerim zarar görecek korkusuyla takamiyorum acımadı mi hic😣
musti28 Gzdkskn acıyor tabi kuzum ama ilk doğumum normal di çocuk çıkar çıkmaz göbek möbek kalmamıştı bunda göbeği görünce 😂 korktum ya
ebrareylul3227 Gzdkskn benimde aynı 3 gün oldu ölüyorum ağrıdan sizidan çok kötü ya nasil takmış helal olsun valla
Nevink Gzdkskn valla benimde 20 gun oldu bir cirt cirtli korselerden birde yamuna korse aldim ama ayni sizin gibi acim hala taze korkuyorm takamiyorum birdr benim doktorum 1,5 ay sonra balenli tak dedi ama gobekte oyle duruyo napicam bilmiyorm
Gzdkskn Termal korsem vardı bel kemeri tarzında onu kullanmak istiyorum ama ağrım olacak korkusuyla kullanmaya cesaret edemedim, birde owli korsem var biraz daha iyileşince onu kullanacağım dik durmaya destek oluyor 👍
ebrareylul3227 musti28 peki hangisi kolay sizde normal doğum mu sezeryan mi her iki tecrübeyide tatmisiniz
Echche musti28 bende 16 haziranda sezaryen oldum sonuçta orası kesiliyor şişlik normal biraz zaman geçsin tamamen düzelir. Günden güne azalıyor. Ben eczaneden aldım sezaryen korsesi diye verdiler. Dümdüz dikdörtgen bant gibi lastikli karnıma sarıyorum. Faydası oluyor. Ben 65 tiye aldım
Berrataha musti28 aynı durumdayız cnm Bnm de ilk normal di ikinci sezeryan olunca göbek kalırsa die korkouom🙂🙂
Berrataha Bnm dikisim lazerli oldu bnde de bi korku var korse taksam dikiş yerim acır mi die çünkü hala karnım içi aciyo
musti28 ebrareylul3227 ikisi de aynı kuzum ya artısı eksi si farklı sezeryanın sonrası ilk 6 saat zor normalin başta çektiğimiz sancısı zor bu biraz daha rahat geldi bana normal den genel anestezi oldum birde
Echche Berrataha kalmıyor yaa abartıyorlar. Normal kilosu göbeği olanlar onu bahane ediyor. Annem 50 kilo sezaryen olmuş 26 sene önce dümdüz karnı. Komşum düzenli spor yapıyor o da sezaryen olmuş sıfır göbek. Normalde kilosu olanlara bakiyorum onların bahanesi hep sezaryen. Kolu bacağı da herhalde sezsryenden şiş 😀 düzenli beslenip biraz spor yaparsak kilomuz gider göbek falan da kalmaz. Ameliyat şişliği oluyor alt kısımda yavaş yavaş iniyor zaten elleyince hissediliyor ödem var orda şu anda ben 12 gün oldu doğum yapalı baya indi. Rahim falanda şişliği var o da kendini toparlıyor. Hiç takılmayın göbek muhabbetine abartıyorlar. 9 ayda olan şey 2 günde inmez zaten. Normal doğumda karın kesilmediği için ekstra ödem olmuyordur alt karında tek farkı o. Ama zamanla bizimde inecek iyileşince. Bacagimizi bi yere vursak o bile şişiyor 1 haftada geçiyor. Karnımız kesildi normal bi durum bu. Ben çok memnunum hiç yatmadan iyileştim. Doğumumda harika geçti hiç psikolojim bozulmadı
ebrareylul3227 Berrataha değilmi ben normal doğum yapmadım ama sancısı dikiş açısından zor olamaz resmen ferc gibiyim bebeğimle asla ilgilenemiyorum çok üzgünüm cokk
ebrareylul3227 musti28 anladım canım ozmn kişiden kişiye değişiyor ya bu ben 2 sezeryan yaptım ikisinde de öldüm diyebilirim bügun 3. Gün ne yürüye biliyorum ne oturabiliykrim ne bebeğimle ilgilenebikiukrim çok ağrım var dikidlerimde