Edizinannesii bana 20. Haftadan sonra, bebek hareketlerini hissettikten sonra ilk dozu vurulmak için gelmemi söylemişti sağlık ocağı. İlk doz ile ikinci doz arasında en az 4 hafta olmalı. 2. Dozu da en son 32. Haftada yapıyoruz demişlerdi.
ben riske atmadım. İlk doz 24. Haftada, ikinci doz 30. Haftada yaptırdım. İkisi de pandemi dönemine denk geldi. O yüzden sağlık ocağını önceden aradım ve sabah erken saatte boş olduklarını söyledikleri zaman gittim.
oraya gidince ev tipi doppler ile fetal kalp atışını dinleyip aşıyı yapıyorlar zaten.
bir de bana hep dışarıdan “ kolun çok ağrır “ demişlerdi. İlk gün buz tutarsanız aşı yerine, bir de o gün duş almazsanız ve aşı yerine su değdirmezseniz öyle abarttıkları gibi olmuyor.