Ysmandriuta Kızlar adetim 2 gün gecikti Ve sabahları belli bi saatte vücuduma bi sıcaklık geliyor ve ara ara bulantı hallerim oluyor ilk defa olacağı için nasıl bi gebelik belirtisi yaşadınız acaba ?
Sinemarslannnn Ysmandriuta kız hemen test yap test ☺️Bende de ilk belirtiler ateşler basıyordu sonrası da en belirgin belirti göğüs hassasiyeti
Gulsahim Ysmandriuta gebelik testi yapmalısın 😍 vucut ısısı yükseliyor göğüslere karartma ucunda ama daha çok erken olduğu için bunları yaşamayabilirsin de…
zynb_ozkn Ysmandriuta canım beni de ateş basıyordu ellerim ayaklarım falan halsizdim ama mide bulantım 7+4 deyim yeni başladı bu sabah 🤦♀️🤦♀️birde göğüslerim çok sertleşti kasıklarımda falan adet sancısı gibi bir sancı vardı