Iroos Kızlar ben 11.haftaya girdim ve beni korkutan tak şey doğum. Normal doğum ve sezeryan ikisindende çok korkuyorum sizce korkmalı mıyım? Normal doğumda o anı canlı yaşamaktan sezeryanda ise doğum sonrasından korkuyorum sizce ne yapmalıyım
MehZey Iroos ben de 11+5 günlüğüm bence sizi etkileyecek postları okumayın ben herşeyin normal gideceğine inanıyorum ve bu sebepten korkmuyorum korkularınız sizi değil siz korkularinizi yenin 🤗
Merbe61 Iroos daha cok cok yenı hersey omunuzde cok uzun zamanlar var bence hıc dusunmeyın bunları bende 36haftamdayım haftaya catı muaynem var ne normal dogum ne sezeryan ıkısındede cok korkuyorum ama bu son zamanlarda oldu kendımı sakınlesyırıyorum bebbegım ve ben ıyı olayında herseye razıyım
Turkoglu Iroos bence bunları düşünmeyi bırakmalısın. Daha çok mini mini bebeğin cinsiyeti bile belli değil 🤗 ilk zamanlar sonları düşünüp insan stres yapıo gerginlik yapıo ufacık mevzuyu büyütüyor fln. Biraz zaman geçsin yavrucak bi iki tepik atsın onu hisset ondan sonra sadece sağlıklı olsun o benim yaşıcağım sızlamalar acılar önemli değil en sonunda ikimizde sağlıklı olup kucaklaşalim inşallah diceksin 😍🤗 anın tadını çıkar daha doğuma çok var
GokAnne Tadını çıkarın Hamilelik çok güzel bir süreç daha çok başındasınız, ben sona geldim artık yeni yeni başladı korkularım onlarıda yenmeye calısıyorum sağlıkla kavuşalımda gerisi önemli değil aslında böyle düşünmek lazım..
Arinna Iroos Normal ile başlayıp sezeryan ile biten hikayem hiç korkutucu değil o kadar korkardım ki psikolojik destek almayı düşünüyordum bir ara. 3 ay oldu doğum yapalı yine yaparım yani. Hamileliğimi boşa korkularla geçirmişim meğer Allah yardım ediyormuş
Pinar74 Iroos ben çok cesaretliydim şu an sona yaklaştım 31+5 korkuyoruö🤦🏻♀️ Geçen kontrolüm de sancılanmış bi kadın gördüm onu gördüm psikolojim bozuldu göZümün önünden gitmiyor ondan sonra daha bi korkmaya başladım🥴Allah ım yardım et sen bize diyorum 🤲🏻
Iroos Haklısınız ama ilk hamilelik olduğu için her şeyi okuyorum ve doğumlarda hep acılı ve zor anlatıldığı için ister istemez korkuyorum ama verdiğiniz öneri ve telkinler için çok teşekkür ederim kızlar. Hepimiz için rahat güzel ve kolay doğumlar olsun inşallah 😊😊