Ben çekirge doruk sühendan hanıma gidiyorum. Doktorum çok iyi bir doktor normal doğurtmaya çalışıyor. Canan karatayın kadın doğumcu versiyonu gibi kiloya ve sağlıksız beslenmeye çok kızıyor. Ama çok iyi tecrübeli bilgili güvendiğim müthiş bi doktor. Hastane çok kalabalık gerçekten bende her gittiğimde 2 saat bekliyorum ama doktorum için değer onun için doruktayım yani. Muayene ücreti 140 ₺. Hastanede normal Doğum 2400 sezaryen 2900.