Yaaa😍nasıl başlamalıyım bilmiyorum kızlarım 13 günlük oldu ama malum ikiz bebiş yeni fırsat buldum yazmaya..
Hikayemin en başından başlıyayım inşallah uzun olmaz ve sıkılmazsınız..
28 ekimde tesadüfen acilde safra kesesi rahatsızlığımdan dolayı verdiğim kanda öğrendim 13 günlük hamile oldugumu hiç beklemiyordum çünkü şüphe üzerine ertesi günü hapı kullanmıştım ve düzensiz adet görüyordum. Hemen bir kadın doğumdan randevu alıp gittim doktorumun dediği tek şey sağlıklı gebelik olmaz tahlillere bakalım gerekirse sonlandırırız yada düşük yaparsın demişti. Ama hiç içim yanmadı öyle deyince inanıyordum herşeyin yolunda gideceğine tahliller normal çıktı 1 hafta sonra tekrar çağırdı doktorumuz bu arada bir kızım bir oğlum daha var hastaneye hepimiz gittik bir sonrakine eşim çocuklarıma ne istersiniz kızmı olsun erkek mi diye sorup duruyor bu sırada doktorun çağırmasını bekliyoruz çocuklara soruyosun senin içinden ne geçiyor diye sordugumda ikiz olur inşallah dedi. Yazarken gözlerim hala doluyor 5 dk sonra doktor çağırdı yattım masaya doktor demesin mi çift kese görüyorum beta değerinde çok yükselmiş bu ikiz gebeliği düşündürmüştü bana diye😢 biz şok eşimin gözleri doldu ama inanamıyoruz neyse bebeklerim sımsıkı tutundu bana düşük yada eşinin kaybolma riski varmış hiç sorunsuz 27.haftaya geldik bende her hamilelik gibi bulantı sorunu oldu ama öyle böyle değil 5 ay ağzıma yemek sokamadım buda bana 9 kilo verdirdi 27.haftadan sonra prensesimin biri aşağıda olduğu için celeston vurundum idrar yolu enfeksiyonundan da hastaneye yattım öyle böyle geldik 35.haftaya son kontrole gittiğimizde doktorum bebeklerin gerilediğini suyumun bittiğini ve pazartesi sezeryana alacağını söyledi ve ekledi bebeklerin büyük bi ihtimalle köveze girecek düşük kilolu doğacak gözlerini açtığında göremezsen üzülme ikizlerin geneli giriyor falan diye hemen tekrar 4 doz celeston verip beni eve gönderdi hafta sonunu geçirdim ama nasıl kimseye birşey belli edemiyorum ama dokunsalar saatlerce ağlıcam ya birşey olursa korkusu hiç gitmedi aklımdan vee gün geldi. Sabah 7de çıktık evden hastaneye gittik odamıza yerleştik ama aksilikler bitmedi kanım çok düşük ve kan nakli gerekiyor 😢😢 bir yândan kanı ayarladılar bir yandan beni hazırladılar biz bakimden sonra gireriz diye düşünürken hemen sondamı takmaya geldiler beni çıkardılar ameliyata korkumu size anlatamam kendimi gram düşünmedim aklım evdeki cocuklarımda ve ikizlerimde ya göremezsem hep o kaygıyla dua ederken uyumuşum gözlerimi açtığımda eşimin sesi gülüm cevap ver bana deyip duruyor☺☺ beni konuşturamamışlar. Ama benim cesur savaşçı cimcimelerim benden önce babasına verilmiş teyzeleri. Ben emzirmişim ama hatırlamıyorum kendime geldiğimde ikiside kollarımdaydı. Biraz sorunlarımız oldu tabi ama şimdi iki meleğimde yanımda çok şükür. Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah annelik gerçekten muazzam birşey her bebek yeni birşey katıyor hayatınıza..