Maviadaa tıbbi olarak hesaplanan gebelik haftası 40 dır.
40 ı geçen gebelikler zamanını aşmış oluyor. Doktorlarda doğal olarak 40 haftaya kadar bekler (tabi su sızıntısı azlık çokluk, tansiyon,şeker, bebekte anomaliler olmadığı sürece sezeryan kararı verilmezse).
Ve inanın buna bebek karar veriyor resmen onların elinde henğz öyle bir teknoloji gelişmedi 😵