Kızlar ben normalde ağda yapıyordum şuan 34 haftalığız ve bi süredir jilet kullanıyorum. Ama karnım çok büyük aynayla falan da görmüyorum artık resmen karambole yapıyorum bi yerimi keseceğim bu gidişle kuaföre gitmek istiyorum ama koronadan dolayı korkuyorum siz nasıl yapıyorsunuz bu işi ya