Sonay Sağ saglim kucağınıza alın inşallah..Ay merak ediyorum bende 2.olacak ilkinde bilmeden gidiliyor ama ikinci çok korku dolu oluyor..hergun kendimi huzursuz ediyorum..Belden olmuştu ilki sanırım ikincide öyle olacak ama inanılmaz o iğneden korkuyorum.. sonrasını hiç düşünmüyorum şuan ben ameliyat ortamı ve belden iğneyi düşünüyorum