Aysel16 Raziyeeebozdag 16+2 henüz ogrenemedik🤗çoğunluk kizmi acaba 🙈benim de bu oğlum var bide kızım olsun istiyorum ins.😊🌸
Zeyyno_ Raziyeeebozdag 15+6 💜 10Mart Doktor kıza benzetti artık 20.haftadan sonra hazırlıklara başlamayı düşünüyorum 🤗🤗💜
Mhtpctn Son adet tarihim 29 şubat 🥰 17+1 haftamız 16+5 de doktor %99 kız dedi 🤲🥰 o zamana kadar sakladı mınnosum kendısını
Byznro Benimde son adet tarihim 7 mart doktorum yüzde 90 kız dedi 20 haftalık olunca tekrar gideceğim heyecanla bekliyoruz 😍
Raziyeeebozdag Aysel16 banada doktorum genelde hepsi kız dedi kız olabilir hazırlık yapma daha dedi sadece 13 haftalikken
Bekliyoruz123 Benimde 6 Mart 🤰 16+2 olduk yarın cinsiyet öğreneceğiz 🤲 kız gibi demişti doktor ikili testte hayırlısı sağlıklısı 🍓
Nvshpltk 16+3 şu an ..iki kez muyane olduk erkek dedi ama bir sonraki kontrolü bekliyorum ben yinede 4 yaşında da minnoş bir kızım var 🥰
emine-lina Son adet tarihim benim de 5 mart 😊 16+3üz. İkili taramada doktor erkek dedi 14.haftamda akıntı nedeniyle doktora gittim alttan muayenede tekrar erkek dedi. Çarşamba aylık kontrolümüz var bakalım ne dicek doktorumuz