Normalde yarın adet olmam gerekiyor ama bugün kahverengi akıntı geldi adet gibi değildi daha akışkan adet olsam az gelir ilk gün bebek de istiyoruz bu durumla karşılaşmış ve gebe kalan annelerimiz varmı yardımcı olursanız sevinirim yerleşme kanaması olmuş olabilir mi