Kizimolsun Benimde eşimin de ismi G harfi ile başlıyor baştan beri kızım olursa Güneş oğlum olursa Güney koycam diyordum.. Herkes ismiyle gelir o kendini böyle şartlama diyordu.. Rüyamda iki isim duydum ve ikisinde de G harfi yok.. Vardır bi hayır dedim.. Baş harflerimiz eşimle bana özel olsun dedim.. Bence sende şartlama kendini ama yine de sen bilirsin tabiki canım🤗