Meral-5866 canm ben geçen yaz nikahım için n11de bi butikten beyaz elbise almıştım. Bel kısmı lastikli. Onu giymeyi düşünüyorum tabi olursa. Olmazsa butikim butikten weya deniz butikten alıcam tekrar. Saç aksesuarı da papatya taç düşünüyorum. Tabi daha çoookk war ama herşeyin planlamasını yapıyorum☺️☺️