Zehra2604 Nerdeyse hergün bakıyorum ama göremiyordum, bir anda gördüm şimdi duştan çıkınca, karnımda çatlaklar vaaaarrrrrrrr 🤦🏻♀️ Başlamış çatlamaya, Nedir bu çektiğimiz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Turkoglu Zehra2604 bende öle ya baktım her gün yok yok yok. Aaa kremleniodum ne görsem aynada karnımın altında kızarıklıklar eşime koşa koşa gidip ne bu çizdirmişmiyim isilikmi ne bu yoksa çatlakmı dedim ve çatlakmış 😟 aman beee bebişimizden anı hatıra dicez yapcak bişi yok kremlenmeye devam 😉🤗
Zehra2604 Mom9272 şu halde bile güldürmeye mi geldin 😂😂 gerçekten çok üzgünüm şuan, ne güzel çatlamadım diyordum ah ahhhh 🤦🏻♀️ insan böyle durumdayken de dalga geçiyorsun çok kötüsün 😡🤪😂
Mom9272 Zehra2604 ben 37 oldum daha hiç çatlamadım bakalim doğurana kadar çatlıcakmıyım bol su iç nemli tut 🤭
Zehra2604 Mom9272 bio oil yağ, bebek yağı, normal nemlendirici hepsini de sürüyorum ama olacakmış demek ki ne yapayım daha elimden geleni yaptım neyse bakalım olsun artık 😏
Zehra2604 Turkoglu valla boşa kullanmışım yağları, dediğin gibi hatıra kalacak artık yapacak birşey yok ☺️
Aygul01 Zehra2604 hahaha ben derim o benim hemsom😜 havasını attı simdi hiç çatlamadım diye ama bilmiyor ki son anda Hersey olabilir😌😌😌😌
Suleyigit Zehra2604 37 haftaligim bende çatladim 😡 o genetiklikten olurmuş ablaminda rahmetli anneminde çatlaklari vardı bildiğim kadarıyla
Suleyigit Mom9272 yok kız bu hafta bidahaa gitcem sorarim doktora normal doğumsa gün veriyorlarmı vermiyorlar diye biliyorum ben sezeryanda veriliyor gün öyle değilmi
Pinar08 Ahh deli misiniz ben daha 19. Haftadayım ve çatladım hemde bir sürü kremler yağlar kullandığım halde doğuma kimbilir nasıl olurum bence halinize şükredin kızlar 😩