Benim de geçen hafta gittiğimizde 35+6 da 43.5 cm gibi bişi çıkmıştı. Bana da çok kısa geldi ama doktor her şet yolunda diyince çok sorgulamadım. Eve geldim hemen bir önceki kontrollerin ultrasonlarına baktım 33+6 da boyu yaklaşık 45cm imiş. Herhalde yanlış ölçtü doktor 🙄 kilosu iyi ama sanki boyu kısa gibi geliyor. Perşembe gideceğim iyice bir soracağım. Bu hafta kafama çok takıldı🙄