zeliha-tatarr09 Kızlar 7 haftalık gebeyim egzersiz yapmak istiyorum yapanlar var mı kaçıncı ayda yapmaya başladınız neler yapıyorsunuz yada hem ben hemde yapmak isteyenler faydalansın bilgilerinizle kızlar ♥️🌸🙏🏻
busrabektas zeliha-tatarr09 sizin için biraz erken ilk 3 ay genellikle önerilmiyor ama yine de doktorunuza bir sorun.
corekotu_1 zeliha-tatarr09 ben 3 ayimi bu hafta tamamliyorum haftaya yavastan baslicam. doktorum bana gittigim ilk gun yani 7 haftalikken karnini kasmadigin surece spor yapabilirsin demisti. ama bencede riske girme acelesi yok bi 3 ayini tamamla en azindan sende. can tasiyoruz sonucta
zeliha-tatarr09 busrabektas doktoruma sordum o da sizin gibi konuştu üçüncü aya bir gel de öyle başlarsın dedi
zeliha-tatarr09 fatosd84 bizde yürüyüş yapıyoruz canım dört gün sonra iki aylık oluyoruz üçüncü aydan sonra hafif hafif egzersize başlicam