Nidanurfirat 20 haftalık hamileyim neredeyse 5. Ayımız biticek. Bizim evlat mümkün değil bacaklarını açmıyor üç dört doktora gittik hepsi aynı şeyi söylüyor nasl öğrenicez yaaa 🤣🤣♥♥
Deletedmom0067 Nidanurfirat bende 24 haftaligim bende ogrenemedim ablaminkide oyleydi kiz cikti kizlar naz yapiyor saklaniyor derler ama bakalim😊😊
deletedmom06 Nidanurfirat bana da aynı şey oldu canım doktor erkek de olabilir kız da dedi bende sanki 3. Seçenek var gibi konuşuyorsunuz onu bende biliyorum dedim 😅 21. Hafta da detaylı ult sonucu öğrenmeye gittiğim de kız dedi 25+2 yim daha da gitmedim
deletedmom06 Nidanurfirat kız yok arkadaşıma erkek dedi detaylıda kız demişler kız özel hastaneye gitti doktor kız demiş garibim bebek kıyafeti perdesini fln mavi almıştı 😅
Emineslh Sizinki yine hiç göstermiyor benim özeldeki doktorum 2 defa kız olabilir yüzde 80 eminim dedi devletteki doktorumda kesin erkek dedi ben kime inancam şaşırdım detayliya giricem haftaya o günü bekliyorum
Nidanurfirat Bende emin olmadan bişey almiyim diyorum eşimde iyi oluyor böyle yoksa seni tutamam her şeyi alırsın diye seviniyor 😂 iki hafta sonra detaylıya giricem inşallah o zaman öğrenirim