Demir1 Bülent Sezgin’e 600 TL ye çektirmiştim geçen sene ama Antep’teki Prof doktorum çekim tarzını beğenmedi istediği gibi sonuçlanmadı 5 dakika sürdü o yüzden Antep’te yeniden çektirdim Kemal bayındır hastanesinde ali batı doktor çekti 700 TL gibi bir ücret verdim ama tam detaylı çekti hatta tüplermde yapışıklık varmış onı da açmaya uğraşmış yarım saat sürdü dedi eşim bana narkoz verildiğinde ben hatırlamadım baya uğraşmış bir ayda iki kez çektirdim yani ben