Arkadaşlarılar merhaba ikili taramada bir değerim düşük cıktı dovm sebdorumandan şüphelendiler ayrintili ultrasona gönderdiler üniversiteye yaptirdim ama ultrasonda bir sikinti çıkmadı fetal dna onerdi açıkçası çok tedirginim böyle olan varmı dovm s3ndoromu olduğu ultrasonda ne zamn gözükür 😖😖🤔