Gizem12 Kızlar 21.haftada olanlar neler yapıyorsunuz cinsiyet ogrendiniz mi ? Nasıl gidiyor hamilelik ne ne gibi degisiklikleriniz var😍😍
zeyzey95 Gizem12 bende bugün 21 oldum hiç kilo almadım çok rahat geçiyor maşallah 😊 çok az göbeğim çıktı ama zaten kiloluyum her şeyi kısa kısa yaşadım 3 hafta mide bulantısı sonra bir hafta mide yanması bir iki hafta baş ağrısı ama şu an sanki hamile değilim gibi Allah bozmasın 😂🤲 benimde oğlum olacak
Ahsen-_- Gizem12 bende 21+3 oldum geçen haftadan beri hareketli bizimki detaylıyada girdim 1 hafta önce sırt ağrılarım başladı hafiften bide batmalarım oluyo arada doktor normal dedi ona da 😌
Caglab Gizem12 21+4üz 😊 Kızımız olacak insallah🥰 Artik hareketleri hissediyorum.Bayaa tekme atıyor. Keyifli geçiyor ☺ Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💞
Sezensu Gizem12 22 olduk bugün kızım ile 19 dan sonra hissetmeye başladım keyifli ve korkulu geçiyor günlerim alışverişin yarısını tamamladık sayılır sağ Salim kavuşuruz inşallah 😍
Rabiakumcu 21+4 olduk.cinsiyeti 17 haftada kız dedi.ama haftaya genelmultrasona gidicem.oyuzden cinsiyett iyice belli olsun alışveriş yapıcam .ziraaa hiç bir şey almadım.yapılacak okadar şey varki .hiç birşey yapmadık işte kuzum😂😂😂
Gizem12 Rabiakumcu bende yeni öğrendim cinsiyeti :) kız dedi ama biraz daha bekleyip alışveriş yapmak istiyorum öncelik tabiki sağlıklı hayırlı evlat olması inşallah kızdır 😌
150403 67380ipek hiç öyle değil benim bebeğim erkek 21 den sonra oynadı o da o kadar hissediyorum gün inde nadir yani 24+2 de yim
150403 67380ipek 21 den sonra hissettim ben o da pıt pıt şeklinde halende öyle hissediyorum tam netleşmedi ysni
Gizem12 Ahsen-_- benimde 14.haftadan beri bel agrım var normal diyor doktorlar ama iyi olsun bebisler de gelip geçici şeyler bunlar ☺
Ahsen-_- Gizem12 aynen bebişler iyi olsun da gerisi önemli değil 😍 kız benimki de %100 dedi doktor ben başladım alışverişine 🙈
150403 67380ipek yok ben 25 in içindeyim halen düzenli oynamaz doktoruma sordum her anne ve her bebek farklıdır illa çok oynamak zorunda değil dedi