ygmurzincir Melikeozdemir ay bende ona gidiyordum memnun kalmadım hiç 🥰 Gülcan hanıma gidiyorum devlet
Seyma1407 Melikeozdemir Merhaba ben yalovada oturmuyorum orhangaziden doktor için yalovaya geliyorum bende atakent mehtap hanıma gidiyorum
Melikeozdemir Seyma1407 ben cok memnunum güler yuzlu ilgili ama herkes ayni seyi dusunmeye bilir enerji uyuşmazsa uyuşmuyor
Seyma1407 Melikeozdemir aynen öyle bende daha önce 3 kez bebeğimi kaybettim bu 4. Gebeliğim çok doktor değiştirdim Mehtap hanımdan memnunum çok şükür
ygmurzincir Bana tahlil yaptırdı hiç tahlil ile alakalı bişi demedi etmedi ısınamadım ama herkes için aynı değil tabi Doğum ücreti ne kadarmış atakentte
melikeuyanik Bende yalovadanım ama gölcüğe gidiyorum doktora çünkü yalovada gitmediğim doktor kalmadı hiçbirine güven olmuyo ne yazık ki kadın doğum konusunda çok yetersiz 😞