Zeyno25-bykl Dilanplt63 tam 15+1′im 13+5′deyken kıza benziyor dedi bakalım önümüzdeki hafta tekrar gidicem bu sefer net belli olur umarım cinsiyet değişmemiştir
Deletedmom95 Dilanplt63 bende 15 haftalığım bir hafta sonra gidicem. İnşallah kendini gösterir yavrum. 13 haftalıkken gittim kendini kasmış göstermedi 😅
supermom-_ 15+2yiz 12 haftalıkken doktorumuz kız dedi ama önümüzdeki hafta netleşecek inşallah hayırlısıyla 😍♥️🙏🏻
Dilanplt63 Deletedmom95 ya kuzum benim ya inşaAllah gösterir rabbim sağlıklı hayırlı evlat olur inşaAllah🤰🏻
Seymacvk Dilanplt63 14. Haftada gitmiştim bacaklarını kitledi sakladı hep ama doktorumuz oyumu erkekten yana kullanıyorum dedi 😊 sağlıkla gelsin de