Kızlar merhaba Cumartesi günü kontrolüm vardı nst bağladı doktor sancım çıktı yatış verdı dün biraz hissediyordum agrıyı ama bugun çok kötü hıssedıyorum dün ıkı toz ciğer geliştirici serum sürekli saat bası ılaç sancılarım 100 kadar cıkıyor doktor tutabıldıgım kadr tutucam dedı bu gecede buradayız benı neler beklıyo evdeyse bı oğlum var çıkmak istiyorum ama sancım azalacağına artıyo evet erken ama çok zor bı hamılelık gecırdım bu yüzden çok yoruldum dıger oglumda 34 haftalık olmustu Dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻😢