Ben de çok kötüydüm bulantının başladığı ilk hafta sonra prilam aldım ama düzensiz içiyordum saat olarak hiç fayda etmiyordu sonra bir forum da gördüm saati şaşırmazsanız etkili diye hep aynı saatte içiyorum bir de hiç midemi boş bırakmamaya çalışıyorum bu sayede 2 3 haftadır baya üstesinden geldim bulantıların yine arada kusuyorum ama 3 4 günde bir defadır belki prilamı her gece 12 de 2 tane bir de aç karnına ertesi gün 12 de içiyorum yarım saat sonra da yemek yiyorum