Hamileligimin 11. Haftasında az bi kanamam oldu ondan sonra kahve rengi akıntım oldu. Ultrasonda doktor esin asagı tutundugunu ve plasentada 8 mm yırtık olustugunu o kısımda kan toplandıgını söyledi. Böyle bisey yasayan oldu mu yada buna benzer. Benim ilk gebeligim