bu gün kontrolüm vardı hastaneye geldim nst de bebeğimin kalp atışları zayıflamıştı dünden beri de hareketinin azaldığını hissetmiştim zaten nst sonucunu görünce doktorum bu gece spinal sezeryanla alalım dedi bana dua edin kızlar nolur 😞 beren bebek için 🙏💞