Ozgur7373 canım Progestan bebeğin rahme tutunmasını kolaylaştırıyor , rahim duvarını kalınlaştırıyor folik asit ise bebeğin beyin gelişimi için ve sizin için çok önemli yorgunluk depresyon kansızlık vs yapmaz bunun için ikisini de kullanmanızı tavsiye ederim çoğu kadın gebe kalmadan sa folik asit kullanıyor , gebe kaldıktan sonra da 3.ayına kadar kullanılıyor 🙏🏻