edaagocer Merhaba, Çocuğumuzun ismi Ensar yada Akın olsun istiyoruz. Sizce Ensar Akın güzel bir ikili isim mi ? Yoksa yanına ne gider ENSAR yada AKINın :)
a_gzde edaagocer yeğenimin adı Ensar Arda. Aşırı akıllı, yakışıklı,uslu, terbiyeli bir çocuk 😄 valla Allah herkese öyle evlat nasip etsin diyorum. Çocuk isminin de özelliğini alırmış.