Aylaninannesi Kızlar ankastre seti bakıyorum, memnun kaldıgınız ya da kalmadıgınız markaları söyler misiniz?
Mimarhanim Aylaninannesi siemens kullanıyorum canım. Memnunum ben. Ama elektronik alet biraz şans işi. Aynı markadan aynı ürünü alıp farklı tecrübe edenler var.
Deletedmom399 Aylaninannesi hangisi konusunda bilgim çok yok canim ama almaman gereken yegane marka arçelik diyebilirim 😊
Deletedmom281 Aylaninannesi ✅Tabiki Siemens hemde gözü kapalı 🌺 Biraz pahalıdır ama en az 20 yıl sorunsuz kullanırsınız
Meriwa Aylaninannesi valla ben değil de annemler bosch siyah aldılar 10 sene önce tek sıkıntı siyah olmasıydı sanırım cok kötü iz bırakıyor nefret etmiştim bekarken ben evlenince kiradayım beyaz aldım herseyimi 😄