Gcl14 bende anne yani var canım ama kullanın şekline bağlı aslında güzel bisey evin içinde ne yaparsan yap anne yanının içine koyarsın uyanıksa sen oturursun o içinde yatar veya yemek yersin yanında onun için de durur. O hep gözünün önünde olmasını sağlar