umutyusuf ya benim arkadaşlarım övdü gittim ilkten çok.hosuma gitti sonra bebeğimi kaybettim. Şimdi tekrar hamileyim ilk gittigimde tam çıkış saatine yakındı suratı 5 karia neye uğradık bilmiyorum sonra bikere daha gittik daha iyi gibiydi ama bende sey hissediyorum sanki boyle bi an once kalkın gidin dermiş gibi bisey sormaya çekinir oldum herseyde stres yapma bu kadar 9 ay böyle geçmez felan diyor. Eşimde dedi bi kere daha gidelim yine böyle olursa bırakcaz. Yani muayene.oyle ucuz degil bide ben riskiyim taksiyle gidip geliyorum bana 100.liraya geliyo zaten medipoller o kadar baska hastaneler cok daha uygun doğumda medipol esenlerden pahalı ve cevre hastanelerden pahali. Paramla stres olmak istemiyorum acikcasi..biz onun sabah açılmasını akşam yorulmasini cekmek zorunda degiliz